Klantenteams

PandGarant gaat werken in klantenteams.

Vanaf 1 januari 2020 gaan wij werken in klantenteams.

Deze week is/wordt elk VvE-lid op de hoogte gebracht, per mail of per brief.
U kunt de klantenteams nu al vinden op de website, klik hier.

Contact

Team Groningen 1: groningen1@pandgarant.nl / 050 851 9011
Team Groningen 2: groningen2@pandgarant.nl / 050 851 9012
Team Drenthe: drenthe@pandgarant.nl / 0591 212 127
Team Friesland: friesland@pandgarant.nl / 0513 726 109

Hieronder vindt u meer informatie:

Klantenteams

Onze missie is het wonen in een VvE voor eigenaren prettig maken, waarbij we niet meer geld uitgeven dan nodig is. Wij voeren het organisatorische, financiële en technische beheer uit voor zowel kleine als grote VvE’s. Doordat wij alle kennis en kunde van de beheertaken in huis hebben kunnen we onze klanten professioneel en met een hoge servicegraad bedienen. Wij werken transparant, waarbij onze communicatie gericht is op persoonlijk contact.

Elke dag komen er bij PandGarant heel veel verschillende vragen en onderwerpen van de VvE binnen, waar wij u als eigenaar bij willen helpen. Om dit nog sneller en beter voor u te kunnen doen gaan we werken in klantenteams waarin teamleden uw organisatorische, financiële of technische vragen behandelen. Elke VvE krijgt een klantenteam tot zijn beschikking waar de VvE-leden met al uw vragen terecht kunnen.

Door in teams te werken wordt de kennis van uw VvE bij meerdere collega’s ondergebracht. De VvE is niet meer afhankelijk van de aanwezigheid van één enkel persoon binnen PandGarant, want vanaf heden zijn er meerdere teamleden die u en de VvE kennen, zodat wij u sneller en beter van dienst kunnen zijn. Wel is het zo dat de VvE-beheerder het vertrouwde gezicht blijft tijdens de algemene ledenvergadering.

In welk team is uw VvE geplaatst?

VvE-leden zijn per mail of brief op de hoogte gebracht van het team. Uw teamleden vindt u hier.