Veel stormschade gemeld

Sinds vorige week woensdagavond kreeg Nederland te maken met stormen Dudley, Eunice en Franklin. Ook vanuit VvE's zijn hierover veel storingen bij ons binnengekomen.

In de afgelopen dagen kwamen er maar liefst drie stormen over ons land. PandGarant is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar, dus de storingen zijn veelal direct opgepakt.

Echter was het aantal telefoontjes dusdanig groot dat het kan zijn dat u lang in de wacht heeft moeten staan of toch niet onze servicedienst te spreken hebt gekregen. De storingen zijn ondertussen al zoveel mogelijk uitgezet, wat betekent dat we al veel opdrachten bij onze leveranciers uitgezet hebben om de storingen zo spoedig mogelijk te verhelpen. Heeft u een storing gemeld, dan krijgt u hierover bericht.

Heeft u nog niks van ons gehoord, maar al wel een storing uitgezet, dan kunt u eerst kijken op het Webportaal om te zien of uw storing daar te vinden is. Als u ingelogd bent gaat u naar het menu en kiest u voor 'Gebouw beheer', waar u onder Reparatieverzoeken en opdrachten de reeds gemelde storingen kunt inzien en onder Reparatieverzoek melden zelf een storing kunt indienen.

De contactgegevens van uw team zijn te vinden op de Contactpagina.